[Club] Comunicat Oficial

Compartir:  Compartir en FacebookCompartir en TwitterCompartir en Google+Compartir por correoCompartir en PinterestCompartir en Whatsapp
[Club] Comunicat Oficial

Comunicat Oficial de l'AE Prat.

Benvolgudes famílies,

En primer lloc, després de tants dies sense poder-nos trobar al Mpal Sagnier, esperem que totes les famílies estigueu bé en aquests moments tant excepcionals i dificils que estem vivint els darrers mesos.

Som concients que ens espera una època complicada, amb incerteses i nous reptes. Des de l’entitat volem traslladar el nostre suport per passar junts com un bon equip aquests moments.

El club continua treballant de valent a diari per prendre les millors decisions en cada moment, dintre d’un context molt canviant i completament nou.

En relació a les quotes de les famílies de futbol base, el club ja prepara el retorn d’una part de la quota per la manca d’activitat presencial des de que va començar l’estat d’alarma. Estem en contacte amb institucions, administracios i federacions per tenir una informació contrastada i oficial a l’hora de prendre decisions importants.

Mitjançant aquesta nota informativa volem comunicar que en breu, començarem a realitzar els retorns d’aquestes quantitats.

A dia d’avui també estem en contactes amb l’ajuntament per l’organització (si fos possible i amb totes les garanties sanitàries) del Campus d’estiu. Anirem informant si des de l’entiat considerem viable la seva realització.

Sense més preàmbuls, desitjar-vos a tots vosaltres i als vostres familiars, amics, companys/es,  salut i esperem poder veuren’s aviat de nou al Mpal Sagnier compartint aquells moments d’esport, amistat, companyerisme, amistat ...

Associació Esportiva Prat
El Prat de Llobregat, 6 de maig 2020.

acolor.es - Diseño de paginas webbuscaprat.com - Guia comercial de el prat
aColorBuscaprat