Comunicat Oficial | L'AE Prat vol denunciar els fets produïts aquest passat dissabte

Compartir:  Compartir en FacebookCompartir en TwitterCompartir en Google+Compartir por correoCompartir en PinterestCompartir en Whatsapp

L'AE Prat vol denunciar i lamentar els fets produïts aquest passat dissabte al nostre estadi i esperem que comportaments violents d'aquest tipus desapareguin dels camps de futbol i en general de la societat.

L'AE Prat vol denunciar i lamentar els fets produïts aquest passat dissabte al nostre estadi i esperem que comportaments violents d'aquest tipus desapareguin dels camps de futbol i en general de la societat, després que un grup de persones de l’afició rival que sabem que no representen al seu club, van produir importants destrosses a una de les nostres graderies.

Les següents imatges mostren el resultat de la nostra graderia una vegada finalitzat el partit que enfrontava al nostre filial i el Molins de Rei CF, en el partit corresponent a la jornada 27 del grup 3 de Segona Divisió Catalana

Data de publicació: 01-04-2019.

acolor.es - Diseño de paginas webbuscaprat.com - Guia comercial de el prat
aColorBuscaprat