CF BADALONA 2 - 0 AE PRAT

El Juvenil no pot amb un Terrassa imparable

Un Terrassa superior i que porta 10 punts dels últims 12 possibles es va endur el partit d’una forma merescuda. La primera meitat va ser més o menys igualada tot i que el Terrassa va tenir cert domini. A la represa, els del Vallès van sortir a sentenciar el partit i van dominar el joc en tot moment.

Un Terrassa superior i que porta 10 punts dels últims 12 possibles, es va endur el partit d’una forma merescuda. La primera meitat va ser més o menys igualada, tot i que el Terrassa va tenir cert domini. Al minut 35 de joc un jugador del Terrassa trencava el fora de joc i es plantava sol davant Alberto. El regatejava i el porter pratenc Alberto va cometre un penal rigurós que acte seguit transformava Josua. Tot i el domini del Terrassa, l’AE Prat va gaudir d’un parell d’ocasions, una de les quals va treure un defensa local sota els pals.
Ja a la segona meitat, el Terrassa va sortir a sentenciar el partit i va dominar clarament totes les facetes del joc. En una de les múltiples ocasions, l’ariet vallesà Boni va aconseguir el gol de la tranquil·litat. Després l’AE Prat quasi bé no va inquietar la porteria local. El Terrassa va demostrar que està en línia ascendent i que possiblement lluiti per l’ascens a Divisió d’Honor.
L’AE Prat s’enfrontarà la setmana que ve al municipal Sagnier contra el tercer classificat i un dels equips que practica més bon futbol de la categoria, el Manlleu.

TERRASSA: Ortega, Aitor, David, Xavi, Damas, Plaza, Boni, Alex, Gallart, Josua, Esteve. També van jugar Héctor, Nelver, Cortés, Adri.

AE PRAT: Alberto, Marcos (Julio 46’), Ernest, Edu Rubio (Isidro 74’), Arnau, David López, Aarón, Edgar (Kiko 55’), Lluis (Gomez 55’), Borja (Julio 85’), Vicenç.

Gols: 1-0 Josua (35’); 2-0 Boni (74’).