AE PRAT 2 FC DAMM 1

El Juvenil es retroba amb la victòria

(Crònica de José David Muñoz). Partit molt complet del Prat davant un rival de la zona alta de la taula. A la primera meitat es van veure molt poques ocasions de gol. Tot i això, algunes podien haver estat decisives, com un potent xut del pratenc Ernest des de la frontal de l’àrea que va acabar estavellant-se amb el travesser de la porteria visitant. La DAMM no va aconseguir arribar a inquietar la porteria potablava fins a la primera mitja hora. I va ser arribar i moldre. Als 27 minuts una falta lateral de l’equip cerveser era rematada en possible fora de joc i avançava als visitants, que fins el moment no havien fet mèrits. La reacció pratenca no es va fer esperar. Cinc minuts més tard, una bona combinació entre Edgar i Aaron va propiciar l’empat pratenc. Aaron regatejava un defensa visitant i creuava l’esfèrica fins al punt de fer-la inabastable per Isma. Amb l’empat a 1 s’arribava al descans.

A la represa, el Prat va sortir a per totes, disposat a sumar un triomf davant la seva afició. No van trigar els pupils de Vacas en avançar-se al marcador. Una altra vegada Aaron tornava a aconseguir perforar la porteria visitant amb un xut llunyà. Amb el marcador favorable es van viure els millors moments del conjunt local. Edgar tornava a estavellar la pilota al pal, i el col·legiat Bergadà Branya no assenyalava un possible penal sobre Aaron.
Posteriorment, el porter pratenc Alberto salvava el possible gol de l’empat solucionant bé un u contra u, i refusant l’esfèrica. Fins al xiulet final, el Prat va poder aguantar bé el marcador i fer que els tres punts es quedessin al Sagnier. EL proper compromís dels homes de Vacas serà el proper dissabte davant el Terrasa, al municipal de Les Palmeres, a partir de les 17.15 hores de la tarda.

AE PRAT: Alberto, Marcos, Ernest, Borja, Arnau, David López, Aarón, Isidro (kiko 65’), Lluis (Gomez 76’), Edgar (Julio 85’), Vicenç (Capdet 89’).

DAMM “B”: Isma, Gras, Duran, Peña, Carles, Padilla, Pardo (Peque 59’), Huete, Parrita (Estrada 63’), Manel, Gabri (Medina 76`).

Àrbitre: Bergada Branya.